کد خبر: ۸۵۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۳۱۸
پرسپولیسی ها برای تقویت تیم خود در فصل نقل و انتقالات با مشکلات عدیده ایی رو به رو هستند

پرسپولیس – نقل و انتقالات | مشکلاتی که پایان ندارد!به گزارش خبرداغ به نقل از شفقنا ورزشی ، فصل نقل و انتقالات شاید یک مقطع مهم در فوتبال ایران باشد و باشگاهی که بتواند با توجه به نیاز های تیمش بهترین نفرات را جذب کند، یک گام بلند برای رسید به اهداف خود برداشته است. باشگاه پرسپولیس هم اگر درصدد تکرار موفقیت های گذشته است باید با جذب بازیکنان مورد نیاز خود در پست های مختلف تیمی شایسته مقام فعلی اش را راهی مسابقات لیگ برتر و مسابقات آسیایی کند اما مدیران پرسپولیس کار دشواری برای انجام این کار دارند.


بدهی های گذشته و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات

شکایات بازیکنان و مربیان خارجی سابق این روزهای پرسپولیسی ها را درگیر بدهی ۴۰ میلیاردی کرده است، و با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و جریمه های دیر کرد فیفا این مبلغ هر روز بیشتر و بیشتر می شود، پرسپولیس ها اگر نتوانند در چند ماه آینده این بدهی های نجومی را تسویه کنند با پنجره های بسته نقل و انتقالاتی مواجه خواهند شد. در این صورت سرخپوشان پایتخت سرنوشتی همچون دو فصل قبل خواهند داشت زیرا قرارداد بازیکنان کلیدی این تیم رو به اتمام است یا در صورت دریافت نکردن حقوق در ماه های آتی می توانند قراردادشان را یک طرفه با پرسپولیس فسخ کنند.


عدم نقدینگی باشگاه پرسپولیس

از طرفی پرسپولیسی ها حتی در صورت پرداخت بدهی ها خود با مشکل نقدینگی مواجه میشوند زیرا با پیش‌خور شدن منابع درآمدی پرسپولیس در سال های آتی این باشگاه به خودی خود درگیر مشکلات مالی بوده است و حالا با پرداخت ۴۰ میلیاردی آیا مبلغی در حساب باشگاه برای خرید بازیکن خواهند ماند ؟ آن هم در مقطعی که هئیت مدیره سه نفر پرسپولیس در این روزها برای تعیین کارگزار باشگاه در اختلاف عمیقی به سر میبرند.

ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای سرخابی ها

باشگاه پرسپولیس همچنین تا اطلاع ثانوی از خرید بازیکن و مربی خارجی از طرف وزارت ورزش منع شده . و شاید این مشکل زخمی باشد بر دیگر زخم های امروز پرسپولیس، زیرا روشن این تیم برای موفقیت های بیشتر در آسیا نیاز به جذب بازیکن توانمند خارجی دارد ، این تصمیم عجولانه و غیر کارشناسی وزارت ورزش احتمالا تاثیر خود را بر کیفیت دوباشگاه پرطرفدار کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد گذاشت.


منبع؛ شفقنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: